søndag 23. august 2009

Full start på skolen

Ja da har det vært skolestart, vi har fått masse nye bøker, vi har til og med fått lekser. Ja den første dagen vi var på skolen som var på Onsdag fikk vi en hjemmelekse som skulle være ferdig til fredag, vil dere høre hva den gikk ut på? Synd for jeg sier det alikavel, jo siden deet er valgkamp i år skulle vi finne oss tre forskjellige partier også skulle vi finne oss tre forskjellige saker som de partiene hadde, dette skulle vi kunne snakke om på skolen og blabla.

Joda, kjekt å begynne på skolen igjen da egentlig :D, å få se alle vennene dine igjen som du ikke har sett på to måneder er jo bare helt supert.

Å jeg har bestemt meg for at jeg skal bli bedre å blogge :DSkal prøve å få skvise inn et inlegg for dagen, okei?
Nå i helgen har det vært sommercup i fotball, noe som jeg ikke fikk vært med på men jaja -.-'
Mitt lag har kommet til finalen som skal spilles idag :D Yess !

Men nå tar jeg turen i dusjen :D

-Hadebra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar