onsdag 5. august 2009

Endelig, trodde jeg...

Endelig hadde vi fått sol og varme, det var faktisk varmt nok til at vi kunne bade, i sjøen :o Jeg trodde, og det var sikkert ikke bare jg som trodde det, men at solen var her for å være her. Igår var jeg å badet på Bjørge, og senere på kvelden kjøpte vi snop som vi spiste mens vi så på en film hos Mats, det var meg, Mats, Marlene, Ane og Katrine.
Vi skulle egentlig å bade å sånn idag også, og faktisk grille også, men nei været har snudd, ja det er no ikke regn da, men himmelen er helt hvit av skyer -.-'

Endelig har jeg fått webkameraet mitt til å virke igjen, og pappa har kjøpt ny kortleser til meg! ;-) Yess ! Før brukte den gamle kortlesern sånn en hel dag på å legge inn noe å 100 bilder, mens nå med den nye bruker den vare noen få minutter! Konge!

Men nå må jeg dra meg ut av dataens verden å sette igang med å stelle meg, skal nemlig opp til Marlene og vaske kjøleskapet som hun får 100 kr for, hehe.

-Hadebra

2 kommentarer:

  1. Hei Marie
    Har du fått til å linke?
    Du må si til pappa at han må hjelpe deg.
    Det tar to minnutter
    Klem

    SvarSlett
  2. jeg utfordrer deg :D
    http://marenfg.blogg.no/1250439393_utfordret_igjen.html

    SvarSlett