søndag 2. august 2009

Data, The city og pusen <3

Nå er klokken 20:15, har kost meg masse idag. Det var skikkelig merkelig å våkne opp i min egen seng helt alene idag tidlig. Nå etter en uke med mennesker rundt meg hele tiden, enten jeg satt i trappen på skolen eller sov var det folk rundt meg, det var så koselig, du følte deg så trygg.
Men nå, nå som jeg har kommet hjem, er det så stille, du er liksom alene hele tiden.

Jaja, kommer nok til å bli vant med å være alene, okei jeg er jo egentlig nesten aldri alene, har alltids familie eller venner rundt meg, heldigvis for det, dere betyr alt <3>ke sett henne på 2 uker, hun var jo knall brun! Da meg og Malin satt på stuen og spiste litt chips og så på tv ringte Marlene, hun lurte på om vi ville komme opp og være med hun, Ane og Katrine. Vi tok turen opp der, hvor vi var en liten stund til vi dro mormor og morfar, det var kjekt. Vist dere lurte, min fetter er gal! Hehe

Men nå tar jeg turen ned for å finne meg noe mat.
-Hadebra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar