lørdag 1. august 2009

Da var jeg tilbake

Tilbake igjen fra en utrolig kjekk og uglemmelig uke i Oslo. Har møtt så utrolig mange kjekke, fine og snille mennesker at det går ikke an, mine venner jeg kommer til å savne dere så sinnsykt masse!
For å si det sånn, laget mitt er helt rå. Digger alle mine lagkamerater, kunne ikke vært mer fornøyd enn det jeg er, gjett om jeg gleder meg til neste sommer da vi skal dra på sommercup.
Ja men hm *kremt* vi kom ikke så veldig langt for å si det sånn da, røk ut etter de innledende kampene.
Vi spilte mot Hei, som jeg forresten fikk vimpelen til, så spilte vi mot Asker og sist men ikke minst et dansk elitelag som het Næsby. Hei-Fyllingen 3-1, de to siste målene var rene offsider, dommeren var blærk, Fyllingen-Asker 0-0, den skulle vi faktisk ha vunnet. Fyllingen-Næsby 0-3, tror ikke jeg har vært med på en kamp hvor fyllingen har kjempe så mye før, det var et dansk elitelag der københavn hadde plukket ut de 14 beste spillerne, stillingen stod 0-0 til pause men endte 0-3 til Næsby. Asker tapte 0-9 mot dem og Hei tapte 0-5 mot dem.

Iløpet av uken har jeg tatt 540 bilder, jeg skal ta og legge ut noen få av dem til dere, men det tror jeg nok ikke blir før imorgen pågrunn av min elendige kortleser som bruker flere år bare for å legge innpå noen få bilder til dataen. Jaja, nå tar jeg og går ned til mamma og pappa for å se litt på tv og spise litt snop med dem, har jo ikke sett de på 1 hel uke, har savnet dere ;-)

Hadebra

1 kommentar:

  1. Hei Marie.
    Gratulerer med ny blogg .
    Blir fint å se alle bildene du har tatt.
    Kos deg med mamma og pappa du
    Klem fra farmor

    SvarSlett