fredag 24. juli 2009

Så ble det en koselig dag alikavel da

Da jeg ikke kunne være med Marte idag fant jeg ut at jeg kunne sende en melding til Marlene for å spørre hva hun drev med idag. Hun var da med Martha, Katrine og Marthe, og så snille som de er sporte de om jeg ville komme opp.
- Ja jeg tar på med regntøy å skler opp sånn at det går litt fort, sa jeg. Følte meg ganske stolt da jeg tok på meg regnjakke og regnbukse for å sykle til Bjørge, i plask reg
n!

Skjekk regnet :o

Hos Martha gikk det for det meste i forskjellige spill.

Et av de var Ligretto

M
arthe og Katrine er bare så søte


Marthe


Katrine

M
en nå haster det vel egentlig litt med pakkingen til toget imorgen, må legge meg tidlig så jeg må vel finne en måte å rive meg ut av dataen på, jeg kan vel begynne med å ringe mamma.

Hadebra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar