fredag 24. juli 2009

Ingen bowling på meg alikavel

Det ble vist ingen bowling på meg alikavel, hva skal jeg finne på nå da? Har veldig lyst til å være med Marte siden jeg reiser imorgen å når jeg kommer hjem har hun reist og når hun kommer hjem fra syden igjen reiser hun på konfeleir. Årh så drit -.-
Hva skal jeg finne på?



Jeg kjeder meg...

Jeg tror jeg tar turen bort til Bjørge, til mine gamle klassevenner, Marlene, Martha og Katrine. De er så søte.
Jeg vil bare si god tur til syden Marte, håper du kommer til å kose deg masse ;-) Masse glad i deg <3>


Hadebra


1 kommentar:

  1. ja, det var dumt du ikke kunne bli med likevell, beklager mye for det.
    jeg hadde tenkt å komme ut til deg etterpå, men jeg tenkte jeg ville være med uganda jentene siden jeg kanskje aldri får sett de igjen, å gjett om det var trist å si hadet til de da! :-(

    tusen takk marie, men jeg tror ikke jeg kommer til å kose meg, gleder meg egentlig ikke.
    men gleder meg til å se deg igjen, masse glad i deg også vennen! :-*

    SvarSlett