fredag 24. juli 2009

Gud som jeg kjeder meg.

Ja gud som jeg kjeder meg -.- Jeg sitter her og venter på at klokken skal bli halv 3 for da skal jeg ta bussen ned til Vestkanten, jeg skal nemlig få bowle gratis med marte og noen folk :), tror kansje vennelaget til vadmyra skal der også, å gud så koselig de er. Det må jeg bare si, at selvom jeg ikke har fått vært med jentene fra uganda så veldig mye, så er det en stor opplevelse å bare få se de, mens jeg faktisk har snakket med de, fått klemmer av de, spist med de, sett på film med de. Jeg har ikke sett et snev av kjedsomhet i noen av de utrolige jentene, alle er så livlige og glade, og de blir aldri tom for energi!

Som dere allerede vet skal jeg på norway cup allerede imorgen! Tenk tiden går så fort, når jeg kommer hjem fra Oslo er det bare 2-3 uker igjen av sommerferien og da begynner jeg i 9'ende klasse mens min søster på videregående og Amalie, min nabo i 10'ende. Jeg kan ikke tro hvor fort tiden går asså. Noen som vil vite hvordan vi skal komme oss til cupen?, Jo gjett, vi skal ta tog i 6-8 timer som går klokken 8 om morgenen! Vi skal møte halv 8 så jeg må stå opp halv 7. Litt alt for tidlig! :), selvom det egentlig går helt fint for jeg står jo opp enda tidligere når jeg skal på skolen :)

Så skal dere noe kjekt idag da?:), Ja som sagt jeg skal bowle men etter det, ingen ide....

Hadebra

1 kommentar:

  1. du klarer det lett! du står jo opp sånn 8 til banlig så det blir sikkert ikke tidlig for deg :)
    jeg er jo vandt med å stå opp 12tiden jeg. og jeg skulle gjerne vært med deg siden du ikke fikk bowling men jeg må begynne å pakke! :p

    SvarSlett