fredag 24. juli 2009

20. ting om meg


10. Ting dere trenger å vite om meg:

1. Jeg heter Marie

2. Jeg er 14 år


3. Jeg spillet fotball

4. Jeg liker å blogge

5. Noe som gjør at jeg kommer til å blogge så ofte jeg kan

6. Jeg liker å lese blogger så vist dere vil jeg skal lese deres bare si ifra

7. Jeg elsker å reise

8. Jeg går på Fyllingen

9. Jeg er sosial og har mange venner

10. Som familiedyr har vi en hest og en katt




10. ting dere ikke trenger å vite om meg:

1. Jeg liker H20

2. Jeg griner kjempe lett av fimler

3. Jeg har akkurat begynt å ta solarium

4. Jeg bruker alt for mye tid på dataen

5. Jeg er ganske a-menneske

6. Jeg begynner i 9'ende klasse

7. Klassen min heter GH

8. Jeg hater regn

9. Jeg elsker sol

10. Jeg tilbringer nesten ingen tid på rommet mitt


Det var vel litt om meg, kom ikke på så mye å si, men får håpe det holder. Denne er nå min andre blogg, jeg lagde en ny en fordi jeg ville starte på nytt nå egentlig etter sommeren, men bestemte meg for å begynne så smått allerede. Imorgen reiser jeg og laget mitt på Norway cup, å siden det går an å mobilblogge tenkte jeg at jeg kunne gjøre det mens vi er i Oslo.

Håper dere kommer til å like denne bloggen, og vil fortsette å lese den :)
Nå må jeg skynde meg å ta ut rundstykkene fra ovnen, hadebra.

1 kommentar:

  1. jeg vil du skal lese min blogg :D og kanskje kommentere, for jeg får så lite kommentarer :(
    skal jeg sitte med deg på toget imorgen? :D

    SvarSlett